שינית את דעתך? אנו שמחים להחזיר או להחליף פריטים לא רצויים במצב מושלם עם האריזה המקורית, תוך 14 יום מרגע קבלתם. אנא צרו קשר עם Service@nadavart.com כדי לבצע את החזרתכם. בעת החזרת פריטים אתה אחראי לדמי משלוח ולכל עלויות הנגזרות אחרות. (כולל תשלומים מותאמים אישית בישראל או בכל מדינה אחרת.) אנא צרו קשר עם Service@nadavart.com לקבלת כתובת למשלוח והדרכה למשלוח. פריטים שישלחו מבלי לקבל אישור שירות ללקוחות, לא יוחזרו. דמי המשלוח והטיפול מקוריים ינוכו מההחזר.
שימו לב: על מוצרים שהוחזרו יחולו דמי מלאי מחדש של 5% או 100 ₪, הנמוך מביניהם. לקבלת פרטים, צרו קשר עם שירותי הלקוחות.
אם המוצר שלך מקולקל או פגום אחרת, אנא פנה לשירות הלקוחות בכדי להתחיל החלפה. אנו נשלם את דמי המשלוח להחלפת פריטים פגומים
חשוב! פריטים מותאמים אישית – כגון שרשראות שם או פריטים חרוטים, או פריטים מיוחדים בהזמנה אישית לא יוחזרו בשום פנים ואופן.
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981