Wishlist
אפשר לחפש מוצרים כאן 👆

איך להפוך את שולחן חג הפסח מיפה למדהים?

עבדנו כל כך קשה וסופסוף הגענו לערב החג, כל המשפחה מתכוננת ומתלבשת ונשאר רק לערוך את השולחן. קבלו את הטיפים הכי שווים להפוך את שולחן החג מיפה לכזה שלא יפסיקו לדבר עליו גם בשנים הבאות.

איך להפוך את שולחן חג הפסח מיפה למדהים?  - נדב ארט
איך להפוך את שולחן חג הפסח מיפה למדהים? – נדב ארט

אין דבר שבולט יותר בשולחן מצלחת הפסח עם הסימנים. הפריט הכי מיוחד ומרשים שמונח על השולחן ויש לו פעם אחת בשנה לתפוס את מרכז השולחן ולקבל את הכבוד הראוי. צלחות פסח מגיעות בשלל סגנונות והבחירה שלהן מאוד חשובה מכיוון שהיא זו שקובעת את הטון של השולחן ואת סגנון העיצוב, בדרך כלל מומלץ קודם לבחור צלחת פסח ורק לאחר מכן להשלים את סגנון העיצוב של השולחן.

בגלל שכבר עבדתם קשה לקראת הפסח, תנו לנו לעזור לכם להרכיב את שולחן החג האולטימטיבי.

המודרנית

צלחת החג המודרנית היא צלחת פסח מכסף 925 ואלומיניום שמתאחדים בצורה הרמונית למראה נקי ומרשים. הגימור המבריק שלה משתקף בניסורים של סימני החג וכותב בהשתקפות עדינה ומרשימה מכל זווית שתסתכלו עליה. צלחת הפסח המודרנית בדרך כלל מלווה בעיצוב שולחן מרשים אך נקי ומהודק מאוד. בזכות עיצובה המיוחד היא תחמיא לכל עיצוב שולחן שתבחרו ותשקף את גווניו בצורה מרשימה.

מפיונים

ההמלצה שלנו למפיונים היא לבחור בעיצוב נקי עם נגיעת צבע עדינה שתמשיך את הקו היוקרתי והעדין של צלחת הפסח. אנו ממליצים להכניס את הגוון בעוד אלמנטים בשולחן כמו פרחים, מפיות וכו’

כוס קידוש

צלחת הפסח כוללת בתוכה כוס קידוש כחלק מהעיצוב ולכן אין צורך לבחור לצלחת הפסח כוס קידוש תואמת.

פמוטים

לשמירה על המראה היוקרתי והמודרני בחרנו לשלב פמוטים גבוהים ומרשימים בעיצוב נקי שיתנו המשכיות לאווירה של צלחת הפסח. אנו ממליצים לבחור בנרות לבנים וגבוהים שיתנו לפמוטים מראה אפילו יותר גבוהה וארוך. הפמוטים הללו הם המתנה המושלמת לכבוד חג הפסח ובזכות המראה המרהיב הם מתאימים לשולחן השבת לא רק בפסח.

מחלק יין

בעיצוב מודרני עשוי כסף סטרלינג 925 אלגנטי וייחודי אשר יעצים את חוויית החג בעיצוב פרקטי, אך עם זאת מהמם. כוס כסף חלקה עם קווים חלקים וחדים, יושבת על פודיום דו-שכבתי, עם חורים קלים לזרם היין, ומבטיחים שפיכה איטית לעשרת כוסות המיני התואמות שלמטה והופכת את חווית החג להצגה של ממש. הסט משלים על ידי פלטת כסף חלקה ורגלי כסף אלגנטיות, המחזיקים את העיצוב המפואר.

נטלה

את הקו העיצובי אנחנו סוגרים עם נטלה מודרנית גם היא עם ניסור ‘על נטילת ידיים’ שממשיך את ניסורי צלחת הפסח. שני קווים זורמים ומעוקלים מתאחדים זה לזה ליצירת גוף הנטלה הזו ונמשכים משני קצותיו כדי להיפגש עם גימור עמוד דק. החלק הפנימי מצופה זהב להגנה על הנטלה, והזהב, יחד עם הכסף הנוצץ של הספל והברכה החתוכה, משתלבים נהדר כאשר האור משתקף דרך המשטח החלק של הנטלה.

סט הבדלה

אם חשקה נפשכם להמשיך עם העיצוב המודרני כל הדרך עד להבדלה, סט ההבדלה התואם הזה ממשיך באופן ישיר את עיצוב הנטלה ואת הקו המודרני שבחרנו בו.

מפיות

בשביל לגרום למחזיקי המפית ל’קפוץ’ בעין ולבלוט בחרנו במפיות עם קו תוחם כהה שייתן טוויסט למפית שלא תהיה פשוטה מידי אך עדיין תשמור על מראה יוקרתי.

צלחות

על מנת שנוכל לשמור על המראה הנקי נלך על צלחות פורצלן לבנות עם עיטור כסף עדין שיתקשר לשאר האלמנטים שבשולחן.

פרחים

אחת הדרכים הטובות ביותר להכניס צבע לשולחן ולהחיות אותו הוא בעזרת סידור פרחים במרכז השולחן. אנו ממליצים על סידור פרחים בגווני סגול-ירוק-לבן. בזכות גוונים אלו גם נגרום לאבני המפיונים להשתלב בצורה הרמונית ונחייה את השולחן עם גווני ירוק שמביאים את האביב אל תוך הבית.

המסורתית

צלחת הפסח המסורתית באה עם עיטורי פיליגרן מיוחדים ועדינים שנותנים לעיצוב המרשים שלה אווירה וינטג’ית. הפרטים המדויקים שחוזרים על בסיס הצלחת ועל צלוחיות הסימנים יוצרות מראה מיוחד שאם נשלב אותו עם מוצרים נוספים בעלי עיטורי פילגרן נקבל שולחן אורגני ומרשים.

כוס קידוש

במרכז הצלחת ישנו שקע המתאים לכוס קידוש הממשיכה את העיצוב המרשים של הפיליגרן. כוס קידוש מכסף סטרלינג מעוטרת בדפוסי פיליגרן מדהימים. גביע קידוש ארוך ומעוצב בצורה קלאסית הכולל שכבות של פיליגרן מקושט העוטפות את שפתו ומתחברות בגוף הספל למראה של עמודים עתיקים. החלק הפנימי מצופה זהב לשמירה על איכות היין וטעמו, והגוון המוזהב מספק ניגודיות יפה לכסף המבריק והמושחר שבחוץ. כוס הקידוש מגיעה עם אופציה לצלחת תואמת כך שתוכלו ליהנות מהעיצוב המדהים הזה בכל ימות השנה ולא רק בחג הפסח.

מפיונים

על מחזיקי המפיות שבחרנו עבורכם ישנו פס עיטור עדין שתואם לצלחת הפסח ובגלל המראה העשיר של שאר הפריטים בחרנו עיצוב זה שלא יעמיס את מראה השולחן.

מחלק יין

מחלק יין מרשים מכסף סטרלינג 925 בעל עיטור פיליגרן עדין בשפת הכוס וברגלה. הכוס המרכזית העומדת במרכז הבמה מונחת על משטח המחלק את היין לשמונה כוסות ליקר עדינות הזהות בעיצובן לכוס המרכזית. משפך היין המרשים הזה הוא הדרך הטובה ביותר לחלוק את ארבעת הכוסות עם כל בני המשפחה.

קנדילברה

אין דרך יותר מרשימה להכניס אור לשולחן החג מאשר קנדילברה מפוארת העשויה כסף עם קישוטי פיליגרן תמני מסורתי, היוצרים הרמוניה של הישן והחדש. שמונה זרועות כסף חלקות ומתעקלות בחינניות מהמרכז. כל זרוע מכילה כדור פיליגרן מורכב, ויוצרת ניגודיות מענגת בין חלקים מבריקים ומודרניים לבין קישוטי הפיליגרן המסורתיים  שנעשים בעבודת יד אחד אחד על מנת להעניק מראה מלכותי.

צלחות

בחירה בצלחות לבנות עם עיטורים עדינים המזכירים פיליגרן ישלימו את המראה המסורתי והמעוקל מבלי להכביד על העיצוב.

מפיות  

בשביל להקפיץ את עיצוב השולחן  בחרנו מפית בגוון ורוד עתיק שישלים את האווירה המסורתית והעשירה ותשתלב באלגנטיות בעיצוב השולחן.

פרחים

בשביל להפוך את העיצוב המסורתי הזה למושלם מומלץ להוסיף פרחים בגוונים רכים של ורוד-לבן-ירוק שימשיכו את הקו הוינטג’י שיצרנו ויהדקו אותו בצורה מרשימה.

המרשימה

צלחת פסח מיוחדת בצורת פרח עשויה מאבן אוניקס ורודה בעבודת יד המשלבת אבן שיש המצויה בעיקר ברוסיה בשילוב עם כסף סטרלינג 925 ואבני אמטיסט יקרות למחצה. בזכות העיצוב המפואר של צלחת הפסח הזו ניתן לשלב אלמנטים עדינים ועדיין לזכות בשולחן חג יוקרתי ומלכותי. ניתן להזמין גם באוניקס לבן.

משפך יין

כמעט שאי אפשר להשאיר את צלחת הפסח המדהימה הזו ללא השלמה של משפך יין תואם ומרשים לא פחות. מחלק יין יחיד מסוגו הכולל  אבן אוניקס לבנה בשילוב עם כסף סטרלינג ואבני אמטיסט מנוסר בעבודת יד מלאה.

סט ליקרים

לאלו שמעדיפים סט ליקרים ישנו גם סט ליקרים תואם ומרשים שיתן את המקום לצלחת הפסח ולא יגנוב לה את ההצגה.

פמוטים

פמוטי כסף סטרלינג עם עיצובים עתיקים ואבני אמטיסט נוצצות. חלקם העליון של הפמוטים כולל עיצוב מיוחד ומלכותי בזכות אבני אמטיסט מעוגלות במשובצות הצורה מיוחדת. הפמוטים המרשימים הללו יהפכו את שולחן החג למואר ומרשים.

מפיונים

מחזיקי מפיות אלגנטיים ומיוחדים עשויים כסף ואבני אמטיסט בעיצוב פרחוני בהשראת הטבע. הטבעת בעלת עיצוב נקי ונועז, הכוללת 4 אבני אמטיסט בחיתוך יהלומים בשילוב עיצוב פרחים קלאסי וייחודי שנחתך על ידי עבודת יד.

מפיות

בשביל להחמיא לאבנים המשובצות במחזיקי המפיות ולהבליט אותם בחרנו מפית עם גוון סגול בוהק מבד עשיר ואיכותי שיוסיף לנו קצת צבע לשולחן.

מפת שולחן

בשביל להשלים את המראה נבחר מפה אלגנטית ואיכותית עם דוגמא עשירה וטקסטורה בצבע כסף שתשלים את המראה.

צלחות

צלחות יוקרתיות ואיכותיות בעיצוב לבן נקי עם עיטורים עדינים שמחמיאים לשאר עיצוב השולחן ולא יגנבו את ההצגה.

פרחים

את העיצוב המיוחד אנחנו ממשיכים עם פרחים בגווני סגול יוקרתי בצורה קצת שונה מהרגיל עם זרי לבנדר אישיים וריחניים שנניח בכל צלחת ויתנו מרווח במרכז השולחן לצלחת הפסח ולמחלק היין לקחת את כל הפוקוס.

הייחודית

את צלחת הפסח הזו אנחנו בטוחים שמעולם לא ראיתם באף מקום אחר. העבודה המרשימה והמדויקת הזו מכילה בתוכה את כל סיפור יציאת מצרים על כסף שהופך את הצלחת הזו לחוויה עיצובית בפני עצמה. צלחת  סדר פסח רב שכבתית כוללת קערות כסף משובצות עם עיטורים מלכותיים המקיפים אותם ושמות סימני החג הטקסיים שהונחו בדיוק על ידי הקערות בגופן עברי מלכותי מנוסר בעבודת יד ומולחם לצלחת. צידי לוח הסדר מספרים סיפור יציאת מצרים בעזרת פיסול עדין של כסף טהור, עם כל המוטיבים לסיפור יציאת מצרים. הצדדים נפתחים, חושפים צלחות פנימיות, מוכנות למצות. בעזרת העיטורים המרשימים והמקום החבוי לשלושת מצות הברכה, אין סיכוי שהחג הזה יעבור בלי שכולם ידברו על הצלחת המיוחדת הזו. צלחת הפסח הזו יוצרה פעם אחת בלבד והיא מחכה למשפחה שתהפוך אותה לפריט בעל ערך אישי ותעביר אותה לדורות הבאים.

כוס קידוש

כוס קידוש מרשימה שממשיכה את העיצוב המיוחד של צלחת הפסח.בגלל שמחלק היין מגיע עם כוס קידוש, לאלו שרוכשים את מחלק היין אין צורך באחת נוספת. למרות זאת אנחנו ממליצים לרכוש צלחת תואמת לכוס הקידוש כך שתוכלו ליהנות ממנה כל השנה ולא רק בשימוש כחלק ממחלק היין.

מחלק יין

מחלק יין המעוצב בהשראת הטבע מכסף סטרלינג 925, המכיל כוס קידוש כסף ושמונה כוסות ליקרים תואמים. עיצוב הגביע כולל מגש מכסף רחב המחובר יחד לבסיס כסף חלק עם גבעול מתפתל. הגבעול כולל ענפי כסף אשר מחליקים מעלה והופכים לעלי גפן המחבקים את בסיס הגביע. גביע הקידוש יושב בצורה מפוארת על גבי פודיום מרהיב בהשראת פריחת הגפן. כל כוסות הליקר יושבות על טבעת כסף עדינה  שממקמת אותם בצורה מדויקת תחת מחלק היין והופכת את חווית הקידוש למרשימה ועוצרת נשימה. משפך היין מותאם לשמונה סועדים (9 כולל את כוס הקידוש העליונה).

מחזיקי מפית

מחזיק למפיות  בצורת טבעת מכסף סטרלינג 925 עם כיתוב ‘בתאבון’. לכל טבעת יש דפוס ייחודי של פיליגרן לאורכה המשתלב בצורה הרמונית בעיצובי השפה המנוגדים. העיטורים משלימים את הקו העיצובי של צלחת הפסח ויוצרים מראה הרמוני ונעים לעין.

קנדלברה

קנדילברה עוצרת נשימה מאבן אוניקס בעיצוב ייחודי ומלכותי אשר נפגשים יחד ליצירה אמנותית מסנוורת ומעוטרת. חמש זרועות אוניקס, משובצות אבני אמטיסט וכסף הפונות כלפי חוץ, מחוברות לבסיס ולזרוע אמצעית תואמת על ידי כנפי כסף מורכבות. עמוד האוניקס גולש כלפי מטה ומחבר את הזרועות לבסיס, שם ארבע רגלי כסף מולחמות כל אחת  בעבודת יד עם סיומת של כדור אוניקס מרשים בכל פינה כך שהקנדילברה שומרת על יציבות ויוקרה כאחד.

צלחות

בחרנו בצלחות בגוון אפור בהיר שישתלב עם כלי הכסף המרשימים בעל עיטורים עדינים שימשיכו את תחושת המלכותיות לכל אורך השולחן.

מפיות

בשביל להקפיץ את המראה של כל השולחן ולהכניס בו צבע וחיים בחרנו במפיות בגוון כחול מרשים שיגרום לכלי הכסף לבלוט ולנצנץ.

פרחים

בחרנו בסידור פרחים לגובה בשילוב כד כחול בגוון תואם לגוון המפיות ופרחים קיציים המבשרים על בוא האביב בגווני לבן-ירוק וכחול להשלמת מראה השולחן.

הקלילה

צלחת ליל סדר צבעונית ומיוחדת מאלומיניום המשלבת אלגנטיות ועיצוב מודרני. צלחת ליל הסדר עוצבה בהשראת פלטת צבע של אומן, העיצוב מודרני נקי וקליל הכולל קערות צבעוניות לברכות חג הפסח, כששמות כל סימני החג חרוטים על הצלחת המרכזית באותיות מודרניות בעברית. הקערות ניתנות להסרה וניתן למקם אותן בכל סדר שיתאים לטעמכם. במרכז הצלחת ישנה כוס קידוש תואמת לעיצוב הקערות.  כל החלקים מצופים בטפלון כדי להגן על הצלחת ולשמור על הטעם ואיכות המזון המוצב בתוכה. צלחות הסימנים מגיעות עם קעריות זכוכית תואמות לנוחות מרבית.

פמוטים

לשמירה על האווירה הצבעונית והפרחונית שיש לצלחת הפסח נמשיך את העיצוב עם פמוטי פרחים במגוון צבעים לבחירתכם. ניתן למקום אותם ברחבי השולחן ואפילו ברחבי הבית כך שנכניס אור וצבע לאווירת החג מבלי לפגוע בסגנון שבחרנו.

כוס קידוש

מכיוון שצלחת הפסח מגיעה עם כוס קידוש תואמת מומלץ להוסיף לכוס הקידוש צלחת כך שנוכל להשתמש בה בנפרד מצלחת הפסח גם בחג וגם לאורך כל השנה.

מחלק יין

משפך יין מאלומיניום צבעוני, הכולל כוס יין מודרנית בכל רגל רחבה ושני פסים בגימור מבריק לעיטור. כוסות הליקר התואמות בעיצוב זהה למעט הגודל ואותן ניתן לבחור במגוון צבעים לפי טעמכם האישי. משפך היין הזה מעוצב בתכנון הפוגש פונקציונליות עם תעלות סיבוביות המובילות את היין לכוסות שמתחת, בעזרת מנגנון שמבטיח כי היין נשפך לאט ובאופן שווה מהחלק העליון. הכוסות וכל החלקים שהיין זורם בהם מצופים בטפלון לשמירה על טעם ואיכות היין ולמניעת חמצון.

ניתן להסיר את הבסיס האמצעי המחזיק את גביע היין הגדול יותר ולהפוך את משפך היין לסט ליקרים.

סט מלח-פלפל

סט של מלח ופלפל בעיצוב צבעוני ומבריק היושב על מגש תואם בעל ידית דקורטיבית היכולה להתאים כמעמד לקיסמים. הסט מגיע במגוון צבעים לבחירתכם.

מפיונים

טבעת אלומיניום בגימור מאט במגוון צבעים לבחירתכם שתתאים בבצורה מושלמת לעיצוב השולחן בזכות העיצוב המודרני והפשוט שלה. מומלץ לבחור מפיות סאטן תואמות לגוון שאר האלמנטים שבשולחן.

צלחות

בשביל לשמור על מראה נקי ולא מוגזם, נבחר בצלחות לבנות חלקות ונקיות בעיצוב מודרני ומינימליסטי לאירוח קליל וכיפי.

פרחים

לסיום המראה, בחרנו בזר פרחי טוליפ לבן ונקי כך שיתאים לפמוטי הטוליפ שבחרנו ולא יוסיף צבע נוסף לשולחן.

הניטרלית

הוסף צבע לחוויית הפסח שלך עם צלחת ליל הסדר הייחודית הזו, המשלבת אלגנטיות ועיצוב מודרני! פלטת ליל הסדר  הכוללת קערות תואמות ומבהיקות לסימני חג הפסח. הקערות ניתנות להסרה לנוחיות מירבית ומגיעות עם צלחת זכוכית תואמת. במרכז הצלחת ישנו מקום לקערה נוספת או צלחת קידוש לבחירתכם. צלחת הפסח הניטרלית תלך עם כל עיצוב ואווירה שתחשקו בה ותיתן לכם את החופש לעצב את שולחן החג בכל סגנון שתבחרו.

כל חלקי הצלחת מצופים בטפלון כדי להגן על הצלחת ולשמור על הטעם.

פמוטים

להכנסת אור לשולחן החג בחרו פמוטים בגוון תואם. הפמוטים האלגנטיים הללו מעוצבים מאלומיניום אנודייז בעיצוב מודרני ונקי. עיצוב הפמוטים מורכב מחלק עליון ומבריק שמגיע בגוון כסוף וחלק תחתון שניתן לבחור בכל צבע שתחפצו בו. ניתן להתאים גם מגש ולהשתמש בפמוטים להדלקת נרות שבת בשאר ימות השנה.

מחזיקי מפיות

בדיוק כמו בעיצוב השולחן הקודם גם פה בחרנו במפיוני אלומיניום מודרניים בעיצוב נקי ופשוט שיתנו לעיצוב השולחן מראה מתוחכם ומיוחד.

מחלק יין

בשביל להוסיף עוד צבע לשולחן בחרנו במחלק יין הניתן לבחור את צבעי הכוסות שלו. מחלק היין מגיע יחד עם כוס קידוש מרכזית בעלת טבעת כסף מבריקה שתתאים בצורה ממושלמת לפמוטים ורגל צרה שתשב בצורה מושלמת בצלחת הפסח בה בחרנו. כוסות הליקרים מגיעים בעיצוב זהה לכוס הקידוש העליונה וניתן לבחור בסט של 8 ליקרים או 10 ע”פ כמות הסועדים המועדפת.

נטלה

העיצוב המודרני, מיוחד ונקי של הנטלה מרשימה עשויה מאלומיניום עם טבעת חיצונית מבריקה שמתאימה בצורה מושלמת לשאר המוצרים שבחרנו. בעלת ניסור בפונט מודרני של המילים ‘על נטילת ידיים’ והופכת את הנטילה להרבה יותר מהנה. ניתן לבקש התאמת גוון לשאר המוצרים שלכם.

סט הבדלה

אם אתם מעוניינים להמשיך את האווירה המודרנית והמרשימה הזאת עד צאת החג אנו ממליצים על סט ההבדלה המקסים הזה מאלומיניום. סט הבדלה מודרני עם עיצוב נקי וחלק. הסט מורכב משלושת מרכיבי ההבדלה- פמוט לנר ההבדלה עם ניסור ‘בורא מאורי האש’, מעמד לבשמים עם ניסור ‘בורא מיני בשמים’ וכוס קידוש מרשימה. הסט יושב על מגש מלבני שמשלים את העיצוב. הסט המדהים הזה ישפר את חוויית ההבדלה שלך ויהדר את המצווה.
צלחות- בחרנו בצלחות לבנות ומודרניות בעיצוב שטוח ונקי שימשיכו את הסגנון המודרני שבחרנו בו.

פלייסמט

בשביל לגרום לעיצוב השולחן להיות מסודר בעין למרות האווירה הצבעונית והשמחה, ניתן לשלב פלייסמט א-סימרי מודרני בגוון אחיד שיתאים לצבעי המוצרים שלנו ויהפוך את השולחן מיפה- למדהים בקלות.

מפיות

מפיות לבנות מבד איכותי יחמיאו למחזיקי המפיות ויגרמו לכל צבע שתבחרו לבלוט.

פרחים

אין דרך טובה יותר לחתום את העיצוב האביבי והכיפי הזה עם פרחים במרכז השולחן באווירה קיצית בגווני לבן וצהוב שיהפכו את חג הפסח הזה לאביבי וכיפי בשנייה אחת.

לא משנה באיזה עיצוב תבחרו, בין אם מודרני למסורתי, מלא בצבע או מונוכרומטי אנו יכולים להבטיח לכם שהמוצרים שלנו יהפכו את שולחן החג שלכם לחגיגה שיהיה קשה לשכוח.
לצפייה בקטגוריות המוצרים המלאות- הקליקו על הקטגוריה הרצויה:
כוסות קידוש, צלחות פסח, מחזיקי מפית, סטים להבדלה, פמוטים, קנדילברות, נטלות, מחלקי יין.

שיהיה לכולנו חג פסח שמח.

קצת על האומן -אבי נדב:

לעוד מאמרים שאולי יעניינו אתכם​

כל מה שצריך לדעת על יודאיקה מכסף  - נדב ארט

כל מה שצריך לדעת על יודאיקה מכסף

 יודאיקה היא כינוי ליצירות אמנות, תכשיטים ופריטים סמליים ביהדות המשמשים כפריטי נוי שימושיים עבור טקסים יהודיים מסוימים. כיום יש מגוון חנויות פיזיות או חנויות מקוונות אשר מייצרות, מעצבות ומוכרות פריטי יודאיקה נאים, אותם אנשים קונים מכל מיני סיבות. המוצרים כוללים פמוטים ותכשיטים, כלי מטבח וכוסות קידוש ועוד מגוון רחב של פריטי יודאיקה. המונח “יודאיקה מכסף”,

קרא עוד »
למה דווקא פמוטים מכסף?

מה המשמעות של הדלקת נרות ולמה דווקא לרכוש פמוטים מכסף?

אין ממש משק בית יהודי שלא נמצאים בו פמוטים לשבת. לא משנה כמה דתיים בני המשפחה, מחילוניים גמורים לדתיים ומסורתיים, קבלת השבת עם אש וברכות נמצאת עמוק בשורשיו של האדם היהודי. המאמר הבא יציג לכם את קולקציית פמוטי כלי הכסף  של אבי נדב ומה שמבדיל אותם ממוצרים אחרים בעולם היודאיקה. לשמיעה של כל המאמר לחצו

קרא עוד »
5 סיבות שכדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור 5 סיבות שכדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור - נדב ארט

5 סיבות מדוע כדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור

תוכן עניינים בין אם אתם דתיים או לא, פמוטי כסף לשבת הם מוצר חובה בכל בית יהודי. חלקם עוברים מדור לדור, חלקם חדשים לגמרי, אבל כולם הדגמה לחשיבות השבת והמשפחה. המאמר הבא ישפוך אור על אודות מוצר היודאיקה הזה, מהטקסים והמשמעויות של כל החומרים ועד לקולקציית הפמוטים העצומה של נדב ארט.   לשמיעה של כל

קרא עוד »

סל קניות 0

שתפו את המוצר

נוסף לרשימת המשאלות!