Wishlist
אפשר לחפש מוצרים כאן 👆

כל מה שצריך לדעת על יודאיקה מכסף

תוכן עניינים

 יודאיקה היא כינוי ליצירות אמנות, תכשיטים ופריטים סמליים ביהדות המשמשים כפריטי נוי שימושיים עבור טקסים יהודיים מסוימים. כיום יש מגוון חנויות פיזיות או חנויות מקוונות אשר מייצרות, מעצבות ומוכרות פריטי יודאיקה נאים, אותם אנשים קונים מכל מיני סיבות.

המוצרים כוללים פמוטים ותכשיטים, כלי מטבח וכוסות קידוש ועוד מגוון רחב של פריטי יודאיקה. המונח “יודאיקה מכסף”, מתייחס בדרך כלל לתכשיטים או לפריטים עשויי כסף כגון כוסות וצלחות, ולאו דווקא תכשיטים.

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם לחצו על כפתור ההפעלה

מוצרי יודאיקה שאפשר למצוא בחנויות

פמוטים מכסף סטרלינג לשבתאם אתם מחפשים מוצרי יודאיקה, חשוב שתדעו כי יש מגוון רחב של פריטים יפים שנועדו עבור מי שמקיים את המסורת היהודית, או עבור מי שמעוניין בפריטים שהם חלק מהנוף היהודי.

בחנויות ניתן למצוא מגשים וסכינים לחלה, סביבונים, חנוכיות, כוסות ותכשיטים מכל סוגי הכסף, כמו גם פריטים עשויים סטרלינג ואפילו מזהב לבן. הפריטים מתאימים לכל חג או יום חשוב בו תרצו להעניק מתנה יפה או לקשט את הבית באווירה מסורתית.

בין היתר אפשר למצוא פריטים סמליים אותם אפשר לענוד, כמו למשל בשרשרת עם מגן דוד, זוג חפתים או טבעת חמסה. את כולם אפשר למצוא בחנויות יודאיקה אונליין.

 

איתור חנות יודאיקה איכותית

אחד ההיבטים המעניינים ביותר במציאת חנות יודאיקה באינטרנט הוא שרבות מהחנויות נמצאות בישראל, מה שמקנה ללקוחות ידע ייחודי על כל הפריטים שהם קונים. לחברות ובתי מלאכה שמייצרים פריטים כאלה, יש עניין מיוחד והרבה גאווה במוצרים שהם מייצרים, כך שאתה כלקוח יכול לקנות פריט עם משמעות, כמו למשל פריטים ייחודים שלא תמצאו באף מקום אחר.

למגוון מוצרי היודיאקה שלנו לחצו כאן 

הנה מספר פריטים נפוצים שאפשר למצוא בחנויות אונליין:

 

 למה פריטים עשויים כסף,  כל כך חשובים?

למה פריטים עשויים כסף,  כל כך חשובים?במרבית החנויות המקוונות המציעות יודאיקה, יש גם תכשיטי זהב וגם תכשיטי כסף ופריטים אחרים שיכולים לכלול זהב ורוד, זהב צהוב וכסף. בחנויות תמצאו פריטים שונים עשויים פלטינה ואפילו אלומיניום. ביהדות צבעים מסוימים מייצגים סמליות מסוימת, וצבע הכסף נועד לסמל “תמימות מוסרית וקדושה”. פריטים כאלה מתאימים לכל זרם ביהדות. זו הסיבה שניתן למצוא פריטי כסף גם בחנויות מקוונות אשר מוכרות יודאיקה.

חשוב לזכור כי כסף הוא צבע מהמם שבולט וגורם לאנשים לשים לב אליו. מוצרי יודאיקה המוצעים בדרך כלל בכסף כוללים מחזיקים לטלית, מוט לקריאת פסוקי תורה, כפיות, כוסות אליהו הנביא, מגשים כסופים וצלוחיות יודאיקה לפמוטים.

חנות טובה מוכרת פריטים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות. זה אומר שלעולם לא תצטרכו לדאוג שהפריטים יוכתמו, ידהו, או יתקלקלו, זאת משום שכסף אמיתי הינו חומר מהשורה הראשונה שישאיר את הפריטים איכותיים ומרהיבים לאורך זמן רב.

מהם פריטי היודאיקה הייחודיים ביותר שקיימים היום?

למה דווקא פמוטים מכסף?

בתחילה, עליכם לזכור שיודאיקה מייצגת פריטים ייחודיים ובעלי משמעויות מיוחדות ליהודים. בין אם אתם קונים משהו כמתנה מיוחדת למישהו, או רוצים לבחור פריט אומנותי או דקורטיבי לבית – כדי שמרחב יראה קצת יותר נחמד – בחנות המתאימה תמצאו מגוון רחב של מוצרים שתוכלו לבחור מהם. רכישת יודאיקה מחנות מקוונת – מאפשרת גלישה באתר בשעות הפנאי, קנייה שלווה ומושכלת, כך שמובטח לכם שתמצאו משהו שאתם אוהבים.

 

בכל הנוגע למתנות, אפשר למצוא פריטי יודאיקה לאירועים, כמו:

כשאנחנו מדברים על יודאיקה כסופה, בואו לא נשכח שברוב החנויות מוכרים מתנות מיוחדות המיועדות רק לילדים. באמונה היהודית יש הרבה מסורות מיוחדות וייחודיות שקשורות לילודה, החל מהענקת קמע או חמסה לשמירה על תינוק, עד גביע קידוש קטן או תכשיט יודאיקה עשוי כסף.

זו הסיבה שבחנות הנכונה יהיו פריטים המיועדים למבוגרים בגדלים קטנים יותר כדי שיתאימו לילדים. פריטים אלו עשויים לכלול גם כוסות קידוש, סביבונים ולעיתים אף משחקי קופסה וכלי שולחן.

פמוטי כסף – פריט חובה לכל משפחה יהודית!

פמוטים לשבת מכסףלכל משפחה יהודית אדוקה יהיו פמוטים המועדים עבור הטקסים המבוצעים בשבת ובאירועים רבים אחרים, כמו למשל בחגים. לנרות ופמוטים יש תפקיד חשוב מאוד באירועים אלה. זו הסיבה שבכל כך הרבה חנויות יודאיקה יש פמוטים בגדלים ועיצובים שונים. רוב הפמוטים יהיו עשויים כסף, ולכם יהיה קל למצוא זוג פמוטים שיקלע לטעמכם האישי.

לעיתים נראה כי פמוטי שבת כסופים בסיסיים הם הפופולריים ביותר קרב יהודים, אבל פמוטים כאלה יכולים להגיע בעיצובים שונים. חלקם משובצים אבני חן, יש פמוטים קטנים במיוחד או גבוהים במיוחד, אפשר למצוא פמוטים בצורת פעמון, פמוטים קומפקטיים ואפילו פמוטים בצורת פרחים. כשזה מגיע לפמוטים עבור שבת וחג – לא צריך להסתפק בפמוטים אפרוריים, משעממים ויומיומיים: בחנות איכותית ליודאיקה, תמצאו מגוון רחב של פמוטים יפים.

כמה זה יעלה לכם?

עלות פמוטי יודאיקה תלויה בכמות הכסף שיש בכל אחד מהפמוטים. מוצר כזה יכול להתחיל בעלות של 300 דולר ויכול לכמה אלפי דולרים. עם זאת יש לזכור שאין צורך  להוציא הרבה, רק כדי להשיג פמוטים באיכות טובה. מרבית כלי היודאיקה נמכרים במחירים סבירים מאוד, כך שלא תצטרך להוציא אלפי דולרים על כל מוצר נתון – אלא אם כן זה מה שאתם רוצים לעשות. במילים אחרות, יש פמוטים איכותיים ופריטים אחרים שלא יעלו לכם הון תועפות.

יתרונות פריטי יודאיקה עשויים כסף

קנדלברה יהודית מכסףפריטי כסף הם תמיד מאוד אלגנטיים, ופריטי יודאיקה לא שונים מהם. פריטים אלה יכולים להתאים לכל אחד ואחת! החנויות שמוכרות אותם עובדות קשה כדי להבטיח שהלקוחות יהיו מרוצים ב-100% מהרכישות שלהם. אם אתם קונים את הפריטים האלה כדי להאיר את הבית – פריטי כסף הם בהחלט אופציה טובה.

אם אתם מחפשים מתנת לבר מצווה או תכשיט מדהים מכסף סטרלינג – כדאי לדעת שאפשר למצוא פריטים כאלה בקלות! בחנויות המקוונות יש מבחר מספיק גדול כדי שתוכלו למצוא משהו שאתם אוהבים, וזה הזמן להתחיל לחפש.

נדב ארט מציעה מוצרי יודאיקה איכותיים בעבודת יד המיוצרים בירושלים, בסגנונות ועיצובים שונים.

 

לסיכום, פריטי כסף מיודאיקה הם פריטים בעלי משמעויות מיוחדות ליהודים מכל הזרמים.  כיום פשוט יותר להכנס אל חנויות אונליין כמו נדב ארט, המציעה מגוון רחב של פריטי איכות ייחודיים. בחנות תוכלו למצוא את הפריט המתאים לאירוע הנכון בכול מועד וזמן.

הפריטים פרקטיים, מדהימים, בעלי משמעות משמעותית ונמכרים מחירים סבירים, מה שאומר שתמיד ניתן למצוא את מה שאתה מחפשים מבלי לשלם יותר מייד.

קצת על האומן -אבי נדב:

לעוד מאמרים שאולי יעניינו אתכם​

למה דווקא פמוטים מכסף?

מה המשמעות של הדלקת נרות ולמה דווקא לרכוש פמוטים מכסף?

אין ממש משק בית יהודי שלא נמצאים בו פמוטים לשבת. לא משנה כמה דתיים בני המשפחה, מחילוניים גמורים לדתיים ומסורתיים, קבלת השבת עם אש וברכות נמצאת עמוק בשורשיו של האדם היהודי. המאמר הבא יציג לכם את קולקציית פמוטי כלי הכסף  של אבי נדב ומה שמבדיל אותם ממוצרים אחרים בעולם היודאיקה. לשמיעה של כל המאמר לחצו

קרא עוד »
5 סיבות שכדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור 5 סיבות שכדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור - נדב ארט

5 סיבות מדוע כדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור

תוכן עניינים בין אם אתם דתיים או לא, פמוטי כסף לשבת הם מוצר חובה בכל בית יהודי. חלקם עוברים מדור לדור, חלקם חדשים לגמרי, אבל כולם הדגמה לחשיבות השבת והמשפחה. המאמר הבא ישפוך אור על אודות מוצר היודאיקה הזה, מהטקסים והמשמעויות של כל החומרים ועד לקולקציית הפמוטים העצומה של נדב ארט.   לשמיעה של כל

קרא עוד »
כל מה שאתם צריכים לדעת על כלים לדבש לקראת ראש השנה! כל מה שאתם צריכים לדעת על כלים לדבש לקראת ראש השנה! - נדב ארט

כל מה שאתם צריכים לדעת על כלים לדבש לקראת ראש השנה!

תוכן עניינים דבשיות היו בשימוש באופן מסורתי להגשת דבש במהלך ראש השנה, אבל לאורך השנים, דבשיות הפכו למוצר דקורטיבי בכל בית. דבשיות עשויות לרבות מכסף סטרלינג משובח ובעלות צורת אליפסה דמויית ביצה, או צורה מעוגלת, ולרוב מגיעות עם כפית קטנה מכסף. הדבשייה הייתה עשויה לרוב עם ידיות מעוצבות שהעניקו מראה יוקרתי לדבשייה. לאורך ההיסטוריה, לדבשיות

קרא עוד »

סל קניות 0

שתפו את המוצר

נוסף לרשימת המשאלות!