Wishlist
אפשר לחפש מוצרים כאן 👆

כל מה שאתם צריכים לדעת על כלים לדבש לקראת ראש השנה!

תוכן עניינים

סט דבשייה וצלחת בצורת רימון מכסף סטרלינג 925דבשיות היו בשימוש באופן מסורתי להגשת דבש במהלך ראש השנה, אבל לאורך השנים, דבשיות הפכו למוצר דקורטיבי בכל בית. דבשיות עשויות לרבות מכסף סטרלינג משובח ובעלות צורת אליפסה דמויית ביצה, או צורה מעוגלת, ולרוב מגיעות עם כפית קטנה מכסף. הדבשייה הייתה עשויה לרוב עם ידיות מעוצבות שהעניקו מראה יוקרתי לדבשייה. לאורך ההיסטוריה, לדבשיות היה מקום קדוש וחשוב בקהילה היהודית, אך עם הזמן השתמשו בהם יותר ויותר ככלי קישוט עבור אנשים רבים מדתות שונות.

 

לשמיעה של כל המאמר לחצו על הכפתור ההפעלה בצד ימין

 

דבשיות הן חלק גדול מהמורשת היהודית. כולנו זוכרים את הדבשייה הספציפית שסבתא שלנו הביאה לשולחן החג בראש השנה מדי שנה. לאורך השנים, התחלנו לראות את הדבשיות יותר ויותר כאשר השימוש שלהן שודרג להגשת מנות מתוקות וטעימות, מאורז לרטבים ואף קינוחים. משתמשים בדבשיות כמוצרים דקורטיביים בגלל המראה הנוצץ מכסף שלהן והאיכות הגבוהה, וניתן למצוא אותן כיום במסעדות וחנויות עיצוב לבית. הדבשיות הפכו למוצר דקורטיבי יוקרתי יותר מאשר מוצר ליום יום.

אם אתה כבר אוסף כלי כסף זמן מה, בוודאי כבר אספת מספר דבשיות. הצלחות בצורת קערה הללו מעולות כדי להגיש דבש או ריבה והן גם פופולריות להגשת גלידה או מתאבנים. אף על פי שדבשיות מכסף סטרלינג הן הנפוצות ביותר כיום, ניתן למצוא אותן גם מפלדת אל חלד מפאת המחיר הנמוך שלהן ושהן קלות לניקוי. ייתכן שתתפתו ללכת על האופציה הזולה יותר של פלדת אל חלד עבור הדבשייה, אך לא תוכלו לשכנע אותנו שהיא טובה כמו מקבילתה מכסף סטרלינג.

דבשיות מכסף סטרלינג

המראה האלגנטי של כסף מסטרלינג נוטף  תחכום שכמעט ולא נראה במתכות אחרות, לכן דבשיות מכסף טהור הן כל כך פופולריות. יש מגוון סוגים של דבשיות, ובכל זאת, דבשיות מכסף סטרלינג 925 הן האופציה הפופולרית ביותר, במיוחד עבור מתנות מעוצבות לחתונה. למרות העיצוב הפשוט שלהן, הדבשיות נעשות בעבודת יד קפדנית על ידי צורפית מוכשרים, ועיצובים מורכבים וייחודיים הם הסימן לעבודת מלאכה מעולה.

דבשיות מכסף בעבודת יד מתארכות עד לפחות המאה ה-18 כאשר אומנות הצורפות צברה פופולריות בקצב איטי. שלא כמו כלי שולחן מכסף, שלרוב נעשים בעבודת מכונה, כלי דבש מכסף נעשים בעבודת יד, כאשר כל אחד מהם הוא ייחודי ומורכב. כיום, דבשיות מכסף מבוקשות על ידי אספנים רבים, וערכן יכול לעלות בצורה דרמטית בהינתן טיפול והשגחה נאותים.

כלים לדבש מכסף טהור 925

דבשיות מכסף עשויות כולן מכסף סטרלינג טהור – מתכת יקרה ובוהקת אשר עמידה מספיק כדי לשמור על הזוהר למשך שנים רבות. כלי דבש מכסף הם כלים קלאסיים שמתאימים לרוב עיצובי הבית.

כלי כסף סטרלינג רבים חתומים עם סימן ה-925. הסימן הזה מאשר שכלי הכסף אכן עשוי מכסף סטרלינג, הידוע כ-92.5% כסף טהור. הסימן הזה מדגיש את העובדה שהכסף הזה הוא טהור ולכל כלי הכסף יהיה סימן זה.

דבשיות מכסף סטרלינג צברו פופולריות בשנים האחרונות. זאת לא רק בלבד העיצובים האופנתיים, אך גם בזכות עבודת המלאכה המצוינת. תהליך היצירה בכסף 925 לדבשיות הוא מורכב מאוד. דבשיות מכסף סטרלינג 925 מעוצבות בעבודת מלאכה מעולה, מרקם מצוין, חלק, עדין ונעים לעין. דבשיות מכסף הפכו לבחירה הטובה ביותר לעיצוב השולחן עבור כולם!

כלים לדבש לראש השנה

דבשיות לראש השנה הן דבשיות דקורטיביות שאנו משתמשים בהן במהלך ראש השנה כדי לברך, לאכול דבש ולטבול תפוחים בהכנה לקראת השנה היהודית החדשה. כלים לדבש לראש השנה עשויות לרוב מכסף סטרלינג או כסף סטרלינג בציפוי זהב ומגיעות בצורות שונות, כדוגמת עיגול, אליפסה, מלבן או ריבוע.

בואו לראות את הקולקציה שלנו עם כל הכלים לדבש מכסף לראש השנה 

הנה מספר דבשיות מעוצבות נבחרות לראש השנה:

 

סט כלי לדבש עשוי מאבן אוניקס מיוחדת

סט כלי לדבש עשוי מאבן אוניקס מיוחדתסט כלי לדבש עם צלחת עשוי מאבן אוניקס מיוחדת בשילוב עם כסף סטרלינג 925 ואבני אמטיסט, בעיצוב בהשראת הטבע. כלי לדבש מפואר אשר מעוצב כמו תפוח, מושלם עם גבעול מכסף ועלים, עם דבורה המונחת על המכסה. הדבשייה יושבת על צלחת אוניקס תואמת עם שפה מסולסלת, מונחת על גבי ארבע רגלי כסף, כשכף מעוצבת בהשראת עץ ופרח מונחת על הצלחת. ניתן להשיג באבן אוניקס בצבע ורוד בהיר או ירוק.

דבשייה מכסף טהור לראש השנה

דבשייה מכסף טהור לראש השנההדבשייה הייחודית הזאת עשויה מכסף סטרלינג 925 ומדהימה בהילה הזוהרת שלה של כסף טהור. הדבשייה מעוצבת כתפוח ומעוטרת באבן קרנליאן כדי להעשיר את המראה. מעל התפוח, ניתן למצוא דבורה קטנה המשובצת באבן עין הנמר. הדבשייה מגיעה עם צלחת כסף יפהפייה.

סט דבשייה וצלחת בצורת רימון מכסף סטרלינג 925

סט דבשייה וצלחת בצורת רימון מכסף סטרלינג 925הדבשייה בעלת העיצוב הייחודי הזו היא יפהפייה ביותר. עשויה מכסף סטרלינג, הדבשייה בעיצוב רימון הזו מעוטרת בדבורה עם אבן קרנליאן. כלי הדבש היפהפיה הוא תוספת נפלאה לכל מטבח! הדבשייה בעלת מראה קלאסי ומושלמת כדי להנות מהדבש בחג.

דבשייה מיוחדת לראש השנה מכסף בצורת כוורת

סט כלי לדבש וצלחת מיוחדים עם הברכה של ראש השנהדבשייה מיוחדת שבמבט ראשוני נותנת תחושה מלכותית בגלל העיצוב הייחודי והצורה המיוחדת שלה, עם הכתר הקטן שמצורף לפתיחת הכלי. כלי הדבש הזה עשוי מכסף סטרלינג 925 ובעל פנים מזכוכית עם עיצוב של יערת דבש שנותן לדבשייה נגיעה עדינה של אלגנטיות. מעל לכלי הדבש אפשר למצוא דבורה קטנה מכסף, שהופכת את הדבשייה הזאת ליצירת אומנות אמיתית!

סט כלי לדבש וצלחת מיוחדים עם הברכה של ראש השנה

סט כלי לדבש וצלחת מיוחדים עם הברכה של ראש השנהכלי הדבש הזה מעוצב כתפוח ומגיע בטקסטורה חלקה, שמעניקה פשטות מקסימה ומבדילה את הכלי מהדבשיות האחרות שסקרנו במאמר הזה. הדבשייה משובצת באבן קרנליאן והדבורה שנמצאת מעל לכלי מעוטרת באבן עין הנמר.

כלי לדבש בסגנון כוורת מכסף טהור

כלי לדבש בסגנון כוורת מכסף טהורהדבשייה בסגנון כוורת היא חלק מסורתי בתרבויות ודתות רבות. קערות דבש בסגנון כוורת הן בעלות שימוש דומה לאלו של כלי הדבש, אבל כלי הדבש הם דקורטיביים ובעלי שימוש ספציפי. הדבשיות בסגנון כוורת בעלות שימוש ריטואלי ספציפי. כלי הדבש בסגנון כוורת מגיעות לרוב בעיצוב עגול ועשויות מחימר או קרמיקה. נעשה בשימוש בחימר או דונג דבורים כדי ליצוק את דבשיית הכוורת.

לכל מוצרי ראש השנה שלנו לחצו כאן

לכל הכלים לדבש שלנו לחצו כאן

קצת על האומן -אבי נדב:

לעוד מאמרים שאולי יעניינו אתכם​

כל מה שצריך לדעת על יודאיקה מכסף  - נדב ארט

כל מה שצריך לדעת על יודאיקה מכסף

 יודאיקה היא כינוי ליצירות אמנות, תכשיטים ופריטים סמליים ביהדות המשמשים כפריטי נוי שימושיים עבור טקסים יהודיים מסוימים. כיום יש מגוון חנויות פיזיות או חנויות מקוונות אשר מייצרות, מעצבות ומוכרות פריטי יודאיקה נאים, אותם אנשים קונים מכל מיני סיבות. המוצרים כוללים פמוטים ותכשיטים, כלי מטבח וכוסות קידוש ועוד מגוון רחב של פריטי יודאיקה. המונח “יודאיקה מכסף”,

קרא עוד »
למה דווקא פמוטים מכסף?

מה המשמעות של הדלקת נרות ולמה דווקא לרכוש פמוטים מכסף?

אין ממש משק בית יהודי שלא נמצאים בו פמוטים לשבת. לא משנה כמה דתיים בני המשפחה, מחילוניים גמורים לדתיים ומסורתיים, קבלת השבת עם אש וברכות נמצאת עמוק בשורשיו של האדם היהודי. המאמר הבא יציג לכם את קולקציית פמוטי כלי הכסף  של אבי נדב ומה שמבדיל אותם ממוצרים אחרים בעולם היודאיקה. לשמיעה של כל המאמר לחצו

קרא עוד »
5 סיבות שכדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור 5 סיבות שכדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור - נדב ארט

5 סיבות מדוע כדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור

תוכן עניינים בין אם אתם דתיים או לא, פמוטי כסף לשבת הם מוצר חובה בכל בית יהודי. חלקם עוברים מדור לדור, חלקם חדשים לגמרי, אבל כולם הדגמה לחשיבות השבת והמשפחה. המאמר הבא ישפוך אור על אודות מוצר היודאיקה הזה, מהטקסים והמשמעויות של כל החומרים ועד לקולקציית הפמוטים העצומה של נדב ארט.   לשמיעה של כל

קרא עוד »

סל קניות 0

שתפו את המוצר

נוסף לרשימת המשאלות!