Wishlist
אפשר לחפש מוצרים כאן 👆

המדריך המלא ליצירת רשימת מתנות מקוונות לחתונה יהודית שתפיל אתכם מהרגליים

מזל טוב!

- נדב ארט יום החתונה שלכם הוא אחד הימים המיוחדים והיפים בחייכם. זוהי אבן דרך אישית ענקית, והכרזה פומבית על אהבתך לבן הזוג שלך, על המחויבות שלך לבנות חיים חדשים יחד, ו(בתקווה) להקים משפחה. לשמיעה של כל המאמר לחצו על הכפתור ההפעלה מצד ימין חתונה יהודית היא באופן מסורתי אירוע קהילתי מרכזי. זה לא יוצא דופן שלחתונות יהודיות מודרניות יש רשימות אורחים שמגיעות למאות אנשים. חתונה היא הזדמנות מרכזית למשפחות מורחבות וחברים להתכנס ולחגוג, ולחזק את הקשרים החברתיים והעסקיים בקהילה.

כללי הרשמת מתנות לחתונה

הסיבה העיקרית הנוספת לכך שטקסי חתונה יהודיים כללו באופן מסורתי חלק גדול מהקהילה, הייתה שהאורחים יעזרו לזוג הטרי להקים בית ביחד. הנטל הכספי של רכישת רהיטים וחפצי בית יכול להיות משותף לחברים ובני משפחה. אורחי חתונה היו מציעים מתנות, או כסף, מתוך ידיעה מלאה שחסדם יוחזר כאשר ילדיהם עצמם יתחתנו, או שיהיה להם אירוע משפחתי כמו בר מצווה או ברית מילה. המסורת נמשכת גם היום, ואורחי החתונה מגיעים לטקס (או קבלת הפנים) עם מעטפה המכילה כסף, או מתנה. זוהי הזדמנות מצוינת להעניק עזרה מעשית לזוג טרי, ולאפשר להם להקים בית חדש ואת הבסיס להקמת משפחה. לכל קהילה יהודית חוקים בלתי פורמליים משלה וכללי מתנה לחתונה. אחת הדרכים לשמור על דברים פשוטים היא שהחתן והכלה יצרו רשימת מתנות ופשוט יבקשו את הפריטים שהם יצטרכו כדי להתחיל את חייהם החדשים יחד.

מה זה רשימת מתנות לחתונה?

- נדב ארט חתונה יהודית היא אירוע נפלא, אבל זה גם מאמץ לוגיסטי גדול הדורש תכנון ותיאום מפורט – כמו גם הרבה דיפלומטיה משפחתית. אפילו חתונה המתוכננת בצורה מושלמת עלולה ליצור מתח רב במהלך החודשים הקודמים, חיוני להיות מאורגן ולשמור על הכל פשוט ונוח ככל האפשר! רישום או רשימה לחתונה היא דרך מעשית להתמודד עם הנושא המורכב של מתנות לחתונה. במקום לנהל עשרות – אולי מאות – שיחות מתנות לחתונה עם אורחים, בני הזוג פשוט יוצרים רשימה של הפריטים שהם רוצים. במכה של גאונות שיווקית, חנויות הכלבו בארה”ב החלו להציע רישומי חתונות לפני מאה שנה. הם הבינו שבתמורה להשקעה הקטנה של הדפסת קטלוגים מותאמים אישית לזוגות מאורסים, הם יקבלו מאות הזמנות. מרשם חתונות מודרני הוא הרבה יותר נוח. אם אתה יודע איזה סוג של מתנות לחתונה אתה רוצה, זה לוקח רק כמה דקות לפתוח רישום חתונות וירטואלי עם חנות מקוונת. החנות תעניק לך התחברות פרטית ואת כל הכלים הדרושים לך כדי ליצור את הרישום שלך – ממש כמו רשימת משאלות. לאחר הוספת המוצרים לרשימה ניתן לשלוח לכל אורח מאושר בחתונה קישור למרשם החתונות האישי שלך. הם יכולים לעיין בו ולבחור אילו מתנות לקנות. ברגע שאחד מהאורחים שלך קונה פריט במרשם החתונות המקוון שלך, הוא יימחק אוטומטית מהרשימה. הרישום הינו פרטי ואורחים לא יכולים לראות מי קנה אילו פריטים. רק אתה (בעל האירוע) תדע מי נתן כל מתנה, ולא תהיה מבוכה ציבורית אם מישהו בחר לרכוש בתקציב מצומצם.

כל היתרונות ברשימת מתנות מקוונת לחתונה

ישנם מספר יתרונות לפתיחת רישום חתונות מקוון כמה חודשים לפני החתונה שלך.
  1. אתה יכול להחליט אילו מתנות אתה באמת צריך. תמיד יש לפחות אורח אחד בכל חתונה שמנצל את ההזדמנות להיפרד מפריט חסר תועלת ולא רצוי במסווה של מתנת חתונה.
  1. אם יש לך דרישות מרובות לבית החדש ולחיי הנישואין שלך, אתה יכול להגדיר כמה רישומי חתונות מקוונים שונים. תוכלו לשלוח קישורים לאורחים לפי התקציבים שלהם וכמה הם קרובים אליכם באופן אישי.
  1. רישום חתונות נוח לכם ולאורחים שלכם. תוכלו לארגן הכל במכה אחת, האורחים שלכם יכולים לעשות קניות לחתונה ולקנות את המתנה שבחרתם תוך כמה דקות. כך תחסכו להם את הדאגה אם הם קנו את הדגם הנכון, או צבע וכו’.
  1. רישום חתונות מקוון מאפשר גמישות רבה. המתנות חשובות, אבל הסנטימנט מאחוריהן הוא מה שבאמת חשוב. מרשם חתונות הוא המקבילה המקוונת למעטפה סגורה. רק אתה והנותן יודעים מה ניתן, ואתה יודע את האהבה שהושקעה מאחורי המתנה.
  1. רישום חתונות מקוון מקל על הלוגיסטיקה. אין שום בעיה כאשר מאות אורחים מגיעים למקום כי אין צורך לאכסן מעטפות מלאות במזומן, וגם לא צריך ללכת לבנק ולהפקיד שקית מלאה בצ’קים. גם אתה בהחלט לא תצטרך לקחת משאית של קופסאות ארוזות מתנה הביתה מהעולם.

כיצד לרשום מתנות לחתונה בחנות יודאיקה מקוונת?

מספר הולך וגדל של זוגות יהודים בוחרים לרשום מתנות חתונה בחנויות יודאיקה מקוונות כמו נדב ארט. אלה יכולים להיות רישומים מוגבלים המשותפים עם קומץ אורחים, או רשימת חתונות ראשית הכוללת כלי שולחן מכסף בעבודת יד ופריטי יודאיקה מודרניים לעיצוב הבית. ישנה תפיסה שגויה פופולרית לפיה יודאיקה מוגבלת לפריטי דת וטקסים מיושנים. דור חדש של אורחים לחתונה מגלה את היופי והרבגוניות של היודאיקה המודרנית. אם תחליט ליצור רשימת חתונה עם חנות יודאיקה מקוונת, תוכלו להתחיל תוך דקות ספורות. הצעד הראשון הוא למלא טופס מקוון פשוט ולהשאיר את פרטי הקשר שלך. לחנויות יודאיקה אונליין מישראל כמו נדב ארט יש נציגים המתמחים בטיפול ברשימות חתונות. נציג ישוחח איתך על הדרישות הכוללות שלך ויקבל מושג על טעמך האישי והתקציב המשוער. ליצירת קשר בנוגע ליצירת רשימת מתנות מקוונות לחתונה לחצו כאן * אנא ציינו שאתם מעוניינים בהרשמה לחתונה

בחר מתנות יודאיקה לרשימת החתונות שלך

לאחר ההיכרות הראשונית הנציג יערוך לך סיור וירטואלי באוספי היודאיקה 2022 (כולל פריטים מיוחדים שאינם מוצגים בחנות המקוונת). תקבלו סקירה של חומרים שונים כמו כסף סטרלינג 925, אלומיניום אנודייז ועוד מגוון חומרי יודאיקה מסורתיים ועכשוויים. הנציג שלך גם יסביר על סגנונות הקישוט והעיצובים השונים הזמינים. אלה כוללים עבודת פיליגרן מכסף תימני מסורתית, עיצובים של חרוזי כסף והלחמה מכסף, הטבעת כסף (לעיתים קרובות בשילוב עם שיבוצי אמייל בצבעים עזים) ותוספת של אבני חן ואבנים יקרות למחצה כמו אמטיסט ישראלי מלוטש, לאפיס ואוניקס ורוד. אם אתה מעוניין, נציג רישום החתונות שלך ייתן לך כמה תובנות מרתקות לגבי טכניקות צורפות יהודיות מסורתיות ואומנות קשורה. אפשר גם לקבוע סיור זום בסדנה שלנו שנמצאת  בירושלים. אם אתם מבקרים בעיר ירושלים לפני החתונה שלכם, הצוות של נדב ארט ישמח לקבל את פניכם באופן אישי.

אילו מתנות שמים בדרך כלל ברשימת החתונה?

- נדב ארט זה נורמלי שזוגות שמים חפצי בית ומוצרים בני קיימא ברישום חתונות, אבל אין חוקים. חתונה היא אירוע משמח וזמן לחגיגה. ההעדפה הכללית להכנסת פריטים פרקטיים לרשימת חתונה היא פשוט בגלל שצריך הרבה כסף כדי ליצור בית יפה ונוח. אם אתם מקימים בית ביחד כזוג נשוי טרי, אולי תזדקקו לכל דבר, החל ממיקרוגל חדש, למגבות רחצה ועד לסט סכו”ם. אינספור היסודות כמו שמיכות פוך ומצעים, כלי אוכל וריהוט גן מסתכמים במהרה לסכומים רציניים. זוגות דתיים מרבים לשים פריטי יודאיקה פולחניים כמו חנוכייה, כוס קידוש מכסף או קופסת אתרוג ברשימת החתונות שלהם. פמוטים מכסף לשבת  הם לרוב פריט מועדף וגם סטים להבדלה או נטילת ידיים מאוד פופולריות. ערכת שבת בסיסית כוללת גם קרש לחלה וסכין תואמת, ואולי מצית נרות כסף וכיסוי גפרורים, ערכת משקאות חריפים או מזרקת יין וכל שילוב של מגשי כסף, צלחות, כפיות הגשה, מזלגות ומחזיקי מפיות. לעתים קרובות, זוג יראה יצירת אמנות יפה המתאימה להם לעיצוב הבית. יש גם שפע של מתנות קטנות שרגיל לשים בפנקס החתונה. מזוזות, קופסאות צדקה, כלי דבש לראש השנה, צלחות פסח או צלחות ליל הסדר הן תוספות קטנות ומעולות לרשימת חתונות יהודיות. פריטים יפים שהם גם “תוספות” אידיאליות להשלמת מתנה עיקרית. בנוסף,  אידיאליים לאורחים שמוגבלים בתקציב מצומצם.

האם זה מוזר שאין לי רשימה לחתונה?

בכלל לא. אין שום דבר מרושל או מוזר בכך שאין לכם רשימת מתנות לחתונה. החתונה שלך היא אירוע מאוד אישי וזה תלוי בך איך אתה מארגן אותה! לרוב הזוגות יש רשימת מתנות מטעמי נוחות – הן עבור עצמם והן עבור האורחים. אם אתם כבר גרים ביחד, או שלשניכם יש הרבה חפצי בית או מוצרים בני קיימא, אולי תעדיפו מתנות במזומן. לחלק מהזוגות הטריים יש נסיבות אישיות יוצאות דופן. אולי הם מתכננים לעבור בחו”ל, לצאת לירח דבש מורחב מסביב לעולם. צבירת ערימה של חפצים חדשים עלולה להיות אי נוחות בשלב זה של נישואיהם. לזוגות אחרים פשוט לא אכפת ממתנות ודברים חומריים. אם אתם מתכננים חתונה פשוטה מאוד, עם רשימת מוזמנים מוגבלת, אולי תעדיפו לתת לאורחים שלכם להפעיל את הדמיון ולהפתיע אתכם. זו החתונה שלכם ולעולם אל תרגישו לחץ ללכת לפי המוסכמות של אנשים אחרים. אם אתם מעוניינים לרכוש כמה פריטי יודאיקה יפים (ופרקטיים), רישום חתונות מקוון הוא פשוט הדרך הנוחה ביותר לארגן דברים.

רשימת מתנות לחתונה יהודית

אין רשימת מתנות מיוחדת לחתונה יהודית. זוגות יהודים רפורמים מודרניים או חילונים זקוקים בדרך כלל בדיוק לאותם דברים כמו כל זוג אחר שנשוי טרי. רשימת המתנות מכסה בדרך כלל את כל המכלול של כלי מטבח, כלי שולחן, מצעים, רהיטים ועוד. בית ישראלי או אירופאי מודרני זקוק לכל אותם יסודות, ללא קשר למי שגר בו. רישום מתנות לחתונות יהודיות ספציפיות יכול בדרך כלל להיות מטופל על ידי חנות יודאיקה מקוונת. אפילו זוגות חילונים מגלים לעתים קרובות שהם רוצים שלביתם יהיה קשר תרבותי למורשת היהודית. זה יכול להיות פשוט כמו מזוזה לדלת הכניסה, מנורה או קנדילברה יהודית לשולחן האוכל של שבת, או קופת צדקה. זוגות שמתכננים להקים משפחה זמן קצר לאחר חתונתם עשויים להוסיף סביבונים או יודאיקה לילדים לרשימת מתנות החתונה היהודיות שלהם. חנוכייה מסורתית חביבה על המשפחה, וכך גם קופסת אתרוג ומגילה לפורים.

יודאיקה כמתנה לחתונה

אם אתם מתכננים להתחתן השנה, או שיש לכם חברים או בני משפחה שמתחתנים, יודאיקה לחתונה הן תוספת ייחודית ליום החתונה. מיטב הפריטי יודאיקה מודרנית ומסורתית מיוצרים בעבודת יד בישראל. אומנים וצורפים יהודים כמו אבי נדב למדו את אומנותם בילדותם. אבי הוא דור שלישי למשפחה תימנית המייצרת יודאיקה בעבודת יד. כישורי אומנות שהיו בעבר בקהילות היהודיות באירופה ובמזרח התיכון מרוכזות כיום בירושלים. מתנות יודאיקה לחתונה ניתנות להתאמה אישית בקלות עם מבחר של הקדשות, ברכות או סמלים ומוטיבים יהודיים. אם יש לכם העדפות כלשהן לגבי קבלת מתנות יודאיקה מותאמות אישית לחתונה, חשוב לציין זאת כאשר תשוחחו עם הנציג אשר יוצר את רשימת מתנות החתונה היהודית שלכם. לכל בית יהודי צריכים להיות בעל קשרים תרבותיים ליהדות ולעיר הקדושה ירושלים. יודאיקה לחתונה לא רק חוגגת את הנישואים שלך, היא גם חוגגת אלפי שנות מסורת – ואת הזהות היהודית שלך! לכל מוצרי היודאיקה שלנו במגוון חומרים איכותיים ועיצובים מרהבים לחצו כאן

אז מה היה לנו עד עכשיו?

קצת על האומן -אבי נדב:

לעוד מאמרים שאולי יעניינו אתכם​

כל מה שצריך לדעת על יודאיקה מכסף  - נדב ארט

כל מה שצריך לדעת על יודאיקה מכסף

 יודאיקה היא כינוי ליצירות אמנות, תכשיטים ופריטים סמליים ביהדות המשמשים כפריטי נוי שימושיים עבור טקסים יהודיים מסוימים. כיום יש מגוון חנויות פיזיות או חנויות מקוונות אשר מייצרות, מעצבות ומוכרות פריטי יודאיקה נאים, אותם אנשים קונים מכל מיני סיבות. המוצרים כוללים פמוטים ותכשיטים, כלי מטבח וכוסות קידוש ועוד מגוון רחב של פריטי יודאיקה. המונח “יודאיקה מכסף”,

קרא עוד »
למה דווקא פמוטים מכסף?

מה המשמעות של הדלקת נרות ולמה דווקא לרכוש פמוטים מכסף?

אין ממש משק בית יהודי שלא נמצאים בו פמוטים לשבת. לא משנה כמה דתיים בני המשפחה, מחילוניים גמורים לדתיים ומסורתיים, קבלת השבת עם אש וברכות נמצאת עמוק בשורשיו של האדם היהודי. המאמר הבא יציג לכם את קולקציית פמוטי כלי הכסף  של אבי נדב ומה שמבדיל אותם ממוצרים אחרים בעולם היודאיקה. לשמיעה של כל המאמר לחצו

קרא עוד »
5 סיבות שכדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור 5 סיבות שכדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור - נדב ארט

5 סיבות מדוע כדאי לקנות פמוטים לשבת מכסף טהור

תוכן עניינים בין אם אתם דתיים או לא, פמוטי כסף לשבת הם מוצר חובה בכל בית יהודי. חלקם עוברים מדור לדור, חלקם חדשים לגמרי, אבל כולם הדגמה לחשיבות השבת והמשפחה. המאמר הבא ישפוך אור על אודות מוצר היודאיקה הזה, מהטקסים והמשמעויות של כל החומרים ועד לקולקציית הפמוטים העצומה של נדב ארט.   לשמיעה של כל

קרא עוד »

סל קניות 0

שתפו את המוצר

נוסף לרשימת המשאלות!